22 Ocak 2015 Perşembe

Prison Architect Türkçe Yama



Güncelleme: Oyun şuan yeni sürüme güncellendi. Bu yamayı kurabilirsiniz. Sadece yenilikler İngilizce kalacak. Uyumluluk sorunu çıkmaz.

Prison Architect Türkçe yaması çıktı. Orhan Gazi KILIÇ'ın Türkçe'ye çevirdiği yama oyunun Alpha 28 sürümü ile uyumludur.  


Prison Architect'in Türkçe yamasını indirmek için buraya tıklayınız. Yamayı indirdikten sonra oyunu açın ve extras>mods yolunu izleyerek modu etkinleştirin. Artık oyununuz Türkçe oldu. İyi oyunlar.



Oyunu Türkçeleştiren Orhan Gazi KILIÇ'ın websitesine gitmek için buraya tıklayınız.

17 yorum:

  1. Şuan oyun Steam'de %80 indirim aldı, an itibari ile Türkçe yama son sürümü destekliyor mu diye sormak istedim.

    YanıtlaSil
  2. Steam'den satın alırsanız bu yamayı kullanınız:
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=389269294

    YanıtlaSil
  3. steamdakine girdim abone oldum ama indirme butonu falan yok nasıl indircez :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam'den yama kalktı bu yamayı deneyin.

      Sil
  4. Oyunu açın. Language kısmına girin daha sonra steam workshoptan ara var oradan arayın aşağıya inin zaten göreceksiniz Türkçe'yi onu kurun.

    YanıtlaSil
  5. Steam'de Türkçe yama yok malesef

    YanıtlaSil
  6. bu yamanın 34 sürümü yok mu ?

    YanıtlaSil
  7. Steam Yamayı Verebilcek varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam'dek yama kalktı maalesef bunu kullanın.

      Sil
  8. Peki ben yamayı kurdum ama şimdi kaldırmak istiyorum nasıl yapacağım?

    YanıtlaSil